-
نقش CRM در وفاداری مشتری
چهارشنبه 6 مهر 1401 11:30
شرکت ها از عوامل زیادی برای تجزیه و تحلیل سلامت کلی کسب و کار خود استفاده می کنند، اما تعداد کمی از این فاکتورها شاید مهم تر از وفاداری مشتری باشند. چه در یک آژانس تبلیغاتی کار کنید که به حفظ پایگاه مشتری پایدار بستگی دارد یا در یک فروشگاه خرده فروشی که می خواهد وفاداری مشتری ایجاد کند، ایجاد و حفظ گروهی از مشتریان...
-
چگونه CRM عملکرد کسب و کار را بهبود می بخشد؟
دوشنبه 21 شهریور 1401 14:02
کسبوکارها میتوانند از هر نوعی باشند، اما مدیریت ارتباط با مشتری یکی از عوامل اصلی است که همه کسبوکارها روی آن تمرکز میکنند و در عین حال معیارهای عملکرد تجاری را بهبود میبخشند. مدیریت ارتباط با مشتری، ستون فقرات مدیریت موثر عملکرد تجاری است. هنگامی که کارکنان شما روابط سازنده و مثال زدنی با مشتریان خود ایجاد می...
-
4 روشی که یک CRM می تواند تجربه مشتری را بهبود بخشد
دوشنبه 14 شهریور 1401 10:57
پلتفرم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) معمولا توسط متخصصان فروش برای مدیریت روابط و تعاملات یک برند با مشتریان فعلی و بالقوه آن استفاده می شود. CRMهای امروزی به حدی تکامل یافته اند که بهتر می توانند روابط یک برند با مشتریان شان را در طول عمر خود مدیریت کنند. در این مقاله به 4 روشی که می توان از CRM برای بهبود تجربه...
-
بهترین ابزارها و سیستم های نرم افزار CRM در سال 2022
یکشنبه 2 مرداد 1401 11:21
بهتر است بدانید که اگر استارت آپ، شرکت یا کسب و کار شما از ابزارهای CRM استفاده نمی کند، فروش خود را از دست می دهید و از رقبا عقب می مانید.انتخاب بهترین نرم افزار CRM کار آسانی نیست زیرا گزینه های جالب زیادی وجود دارد. ما در این مقاله که توسط تیم محتوایی شرکت دیدار نوشته شده است، بهترین ابزارها و سیستم های CRM را با...
-
چرا CRM اهمیت دارد
سهشنبه 21 تیر 1401 08:37
نرم افزار CRM مجموعه ای یکپارچه از برنامه های ابری مانند ابر بازاریابی، ابر فروش و ابر خدمات است که داده های مشتریان را جمع آوری و ذخیره می کند. CRM یک پلتفرم متمرکز را برای تیم های فروش فراهم می کند تا تعاملات مشتری را مدیریت کنند و فعالیت ها را اولویت بندی کنند تا هیچ مشتری احساس نادیده گرفتن نداشته باشد و تجربه...
-
تفاوت CRM و ERP
یکشنبه 12 تیر 1401 09:29
آیا هم به سیستمهای برنامهریزی منابع سازمان (ERP) نیاز داریم و هم به نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)؟ آیا داشتن یکی از این سیستمها کفایت نمیکند؟ سهام داران و شرکای یک شرکت، بهترین افرادی هستند که میتوانند ارزش سیستمهای ERP و CRM درک کنند و در خصوص نیاز به یک یا هر دوی این سیستمها تصمیم بگیرند. اگر شما...
-
چگونه چشم انداز و اهداف CRM خود را تعریف کنیم
سهشنبه 7 تیر 1401 08:45
اهداف CRM اگر در حال شروع یک استراتژی CRM جدید هستید، تعریف اهداف CRM سازمان شما مهمترین گام برای رسیدن به موفقیت خواهد بود. شاید شرکت شما با برخی از مشکلات زیر مواجه باشد: عدم توانایی در اندازه گیری ارزش حساب مشتریان و شخصی سازی خدمات متناسب با آن عدم بینش و آگاهی کافی در مورد نیازهای مشتریان عدم اطلاع از اعداد...
-
ده گام برای پیاده سازی CRM
دوشنبه 30 خرداد 1401 08:56
نرم افزار CRM چیست؟ نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر روی تعاملات شرکت با مشتریان تمرکز دارد. بنابراین یک شرکت میتواند با استفاده از این نرم افزار، روابط خود با مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی را مدیریت کند. علاوه بر آن، استفاده موفقیت آمیز از سیستم CRM میتواند به مشاغل در تجزیه و تحلیل نحوه تعاملات مشتریان کمک...
-
CRM عملیاتی چیست؟
پنجشنبه 26 خرداد 1401 09:54
crm عملیاتی (اتوماسیون فرایندها) بر روی خودکارسازی و ساده سازی فرایندهای مرتبط با مشتریان ( مانند؛ فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان) متمرکز است. این نرم افزار به جذب مشتریان احتمالی و حفظ مشتریان فعلی کمک کرده و تجزیه تحلیل دادهها را سهولت میبخشد. بیشتر بخوانید : انواع CRM و مزایای آنها، معرفی چهار استراتژی CRM اهداف...
-
فرق CRM و ایمیل مارکتینگ
سهشنبه 24 خرداد 1401 11:24
مرز میان CRM و ابزارهای بازاریابی ایمیلی گاهی آنقدر باریک است که دیده نمیشود. داشتن نرم افزار CRM ضروریتر است یا نرم افزارهای بازاریابی ایمیلی؟ مزایای CRM نسبت به بازاریابی ایمیلی چیست؟ این ابزارها چطور ما را به اهداف آنلاین مارکتینگ میرسانند؟ مهمترین کاربردهای CRMو مهمترین کاربردهای بازاریابی ایمیلی چه هستند؟ و...
-
راهنمای انتخاب نرم افزار CRM مناسب و استفاده از آن برای مشاغل کوچک
پنجشنبه 20 آبان 1400 13:07
خلاصه مقاله: بسیاری از مشاغل کوچک نسبت به اهمیت و ارزش نرم افزار CRM آگاه هستند. آنها از این نرم افزار به منظور نظارت و کمک در حفظ روابط با مشتریان خود بهره میبرند. به منظور بهره بری هر چه بیشتر از این نرم افزار، انتخاب یک CRM مناسب برای تجارت شما بسیار مهم است. بنابراین در ادامه به بررسی روشهای خواهیم پرداخت که به...
-
انواع CRM و مزایای آنها، معرفی چهار استراتژی CRM
چهارشنبه 14 مهر 1400 13:48
امروزه تمرکز اکثر کسب و کارهای موفق بر مشتری مداری است. مشتریان مهمترین سرمایه یک شرکت محسوب می شوند. این به این معنی است که ارتباط با مشتریان و تشخیص نیاز آنها برای یک کسب و کار ضروری است. صاحبان مشاغل نیز به این واقعیت پی برده اند و از این رو بیش از 47% از آنها در نظر دارند بودجه خدمات مشتری خود را گسترش دهند....