نرم افزار CRM

هر آنچه از CRM باید بدانید

نرم افزار CRM

هر آنچه از CRM باید بدانید

بهترین ابزارها و سیستم های نرم افزار CRM در سال 2022

بهتر است بدانید که اگر استارت آپ، شرکت یا کسب و کار شما از ابزارهای CRM استفاده نمی کند، فروش خود را از دست می دهید و از رقبا عقب می مانید.انتخاب بهترین نرم افزار CRM کار آسانی نیست زیرا گزینه های جالب زیادی وجود دارد. 

ما در این مقاله که توسط تیم محتوایی شرکت دیدار نوشته شده است، بهترین ابزارها و سیستم های CRM را با دقت انتخاب کرده ایم. این جمع بندی از 6 بهترین نرم افزار CRM مطمئنا راه حل های نرم افزاری مناسبی را برای همه اندازه ها و انواع مشاغل، صرف نظر از نیازهای تجاری خاص شما ارائه می دهد. ما قیمت ها را مقایسه می کنیم و همچنین بهترین گزینه های CRM رایگان را نشان می دهیم.

یک CRM باید ساده و شهودی به نظر برسد. در داشبوردهای تحلیلی نباید اطلاعات زیادی وجود داشته باشد. هنگامی که یک پلتفرم CRM تمیز و حداقل باشد، یادگیری و استفاده از آن بسیار آسان تر است. این برای ردیابی سرنخ ها و از دست ندادن فرصت های فروش ضروری است. چه شما نیاز به سفارشی کردن فرآیند، چرخه فروش، گرفتن تمام نقاط تماس، بررسی معیارهای خود یا به دست آوردن مشتریان بالقوه داشته باشید، برای هر سازمان یک CRM وجود دارد.


جدول مقایسه نرم افزار CRM  (6 رتبه برتر):

محصول

بهترین برای

قیمت به صورت ماهانه

HubSpot

بهترین نرم افزار CRM به طور کلی

40 دلار

Salesforce

بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای تیم های فروش

75 دلار

Pipedrive

بهترین ابزار CRM برای مدیریت خط لوله

14.90 دلار

Microsoft Dynamics 365

سیستم CRM خوب برای هوش تجاری

20 دلار

Zoho CRM 

بهترین نرم افزار CRM برای مدیریت مشتریان

12 دلار

Keap Infusionsoft

بهترین نرم افزار CRM برای بازاریابی و اتوماسیون فروش

129 دلار


بهترین نرم افزار CRM چیست؟ در اینجا 6 لیست برتر از نگاه ما از بهترین ابزار و سیستم های موجود در بازار آمده است:

هنگام خرید بهترین CRM ، باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • بودجه شما چقدر است؟

  • چند نفر از آن استفاده خواهند کرد؟

  • آیا هر بخش به آن نیاز دارد؟

  • آیا یک پلتفرم قوی با ویژگی های زیاد می خواهید یا یک پلتفرم ساده با اصول اولیه؟

دقت کنید که یک نرم افزار واحد ممکن است به عنوان بهترین نرم افزار CRM برای همه کاربران و شرکت ها به طور یکسان وجود نداشته باشد. اما ما مطمئن هستیم که این فهرست عالی  از 6 فروشنده نرم افزار CRM که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم، راه حل های مناسبی برای مدیریت ارتباط با مشتری برای شما خواهد داشت. 

 توجه کنید که یادگیری بک نرم افزار CRM معمولا بسیار آسان است. اکثر CRM ها ابزارهایی با کاربری آسان برای وارد کردن مشتریان شما از نرم افزارهای دیگر ارائه می دهند. داشبوردهای پلتفرم های CRM بسیار بصری هستند و با قابلیت کشیدن و رها کردن ساده می توان آنها را سفارشی کرد. اتوماسیون بازاریابی و خطوط فروش نیز و بصری هستند.

 HubSpot CRM  (بهترین نرم افزار CRM به طور کلی):

HubSpot معروفیت خود را با عملکرد عالی در زمینه ی بازاریابی ورودی به دست آورد. این نرم افزار به شرکت ها کمک می کند تا کاربران جدید را از طریق محتوا جذب کنند. HubSpot همچنین ابزارهای عمومی CRM را ارائه می دهد و در مجموع جزء بهترین ها هستند.

همه چیز در HubSpot بسیار بصری و قابل مشاهده است. محصولات HubSpot بین بازاریابی، فروش، خدمات و CMS تقسیم می شوند. بازاریابی به شما در تولید سرنخ کمک می کند تا شبکه خود را توسعه دهید و در زمان خود صرفه جویی کنید. همچنین اتوماسیون بازاریابی وجود دارد تا در کنار مشتریان خود بمانید. برای بازاریابان، تجزیه و تحلیل بازاریابی نیز دریافت می کنید. ماژول فروش HubSpot جایی است که شما CRM پیشرفته و نرم افزارهای دیگر مانند زمانبندی جلسات را دریافت می کنید. نرم افزار HubSpot خدمات میزهای کمک، بلیط، پایگاه های دانش و بازخورد مشتریان را انجام می دهد. CMS برای مدیریت محتوای شما است. HubSpot CRM  واقعا به شما کمک می کند تا یک تجربه عالی برای مشتری ارائه دهید. همچنین می توانید یک افزونه HubSpot برای Gmail یا Office 365 داشته باشید. 

قیمت های مختلفی برای HubSpot CRM  وجود دارد. اغلب یک بسته CRM  و فروش اولیه برای هر کاربر 40 دلار هزینه دارد.

HubSpot CRM بهترین نرم افزار برای فعالیت های زیر است:

  • کاربران فردی

  • تیم های کوچک

  • استارت آپ ها

  • کسب و کار کوچک

  • بازار یابی

  • فروش

  • سرویس

  • CMS

  • تجارت الکترونیک

Salesforce (بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای تیم های فروش):

Salesforce یکی از قدیمی ترین نام ها در بین سیستم های CRM است که  امروزه شامل محصولات و ماژول های زیادی است. Salesforce شامل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای سه گروه بزرگ بازاریابی، فروش و پشتیبانی مشتری است. به طور کلی، Salesforce یک نرم افزار قوی و محبوب CRM برای عملیات متوسط به بزرگ است. 

Salesforce تمام فرآیندهای کسب و کار شما  . برای بازاریابی را پوشش می دهد. Salesforce نرم افزاری را برای ایجاد کمپین های بازاریابی ایمیلی ارائه می دهد. همچنین می توانید اتوماسیون بازاریابی را پیکربندی کنید. ویژگی های گوش دادن و ارسال در رسانه های اجتماعی وجود دارد. تیم های فروش با استفاده از Salesforce از مدیریت ارتباط با مشتری خوب بهره مند می شوند. شما همچنین نرم افزار CRM را برای ساده سازی چرخه عمر فروش با Sales Cloud دریافت می کنید. در زمینه ی خدمات مشتری، Salesforce ابزارهای CRM برای ایجاد یک منبع سلف سرویس دارد. نمایندگان پشتیبانی مشتری همچنین می توانند از اطلاعات تماس Salesforce CRM برای کمک به مشتریان سریعتر استفاده کنند. Salesforce برای تولید سرنخ و حفظ مشتری بسیار موثر است. تنها نکته این است که منحنی یادگیری خاصی با Salesforce وجود دارد.

Salesforce برنامه های قیمت گذاری زیادی دارد. به طور مثال یک برنامه نرم افزار CRM با امکانات ابتدایی حدود 25 دلار و در سطح حرفه ای حدود 75 دلار است. 

Salesforce بهترین سیستم مدیریت مشتری برای موارد زیر است:


  • استارت آپ ها

  • کسب و کار کوچک

  • تجارت بزرگ

  • بازار یابی

  • حراجی ها

  • پشتیبانی

Pipedrive (بهترین ابزار مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیریت خط فروش)

Pipedrive یک پلتفرم CRM است که بر افزایش فروش و درآمد تمرکز دارد. این نام به معنای فراخوانی خط فروش و افزایش آمار فروش است. 

مانند هر مدیریت خوب ارتباط با مشتری برای فروش، Pipedrive به شما امکان می دهد تمام ارتباطات خود را با هر مشتری پیگیری کنید. ابزارهای نرم افزاری برای اطمینان از حفظ سطوح بالایی از رضایت مشتری در طول فعالیت مشتری وجود دارد. نرم افزار Pipedrive دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها برای مدیریت تمام سرنخ‌ها و معاملات در حال انجام شما است.  ویژگی های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند کارهای تکراری را خودکار و به طور اتوماسیون انجام دهید. Pipedrive یک پلتفرم بسیار بصری است. این برای نظارت بر فرآیند فروش، فعالیت های فروش و همچنین برای تجزیه و تحلیل است. همچنین دارای نرم افزار موبایل برای آیفون و اندروید iOS است. به طور کلی Pipedrive به دلیل سهولت استفاده همواره مورد استقبال قرار می گیرد.

4 طرح قیمت گذاری در نرم افزار Pipedrive وجود دارد. هزینه هر کاربر برای طرح ضروری 14.90 دلار است.

Pipedrive بهترین سیستم برای موارد زیر بهترین است:

  • استارت آپ ها

  • کسب و کار کوچک

  • اتوماسیون گردش کار

  • مدیریت خط فروش

  • نرم افزار موبایل

  • تجارت الکترونیک

Microsoft Dynamics 365 (بهترین نرم افزار CRM برای هوش تجاری)

وقتی صحبت از SaaS کسب و کار به میان می آید، مایکروسافت کاملا جدی است و شوخی نمی کند. Dynamics 365 یک نرم افزار همه کاره CRM و مجموعه ابزارهای ERP است. 

Microsoft Dynamics 365 با استفاده از هوش مصنوعی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مشتریان و جمعیت‌شناسی مناسب محصولات خود را پیدا کنند. با استفاده از نرم افزار Microsoft Dynamics 365 به عنوان یک پلتفرم CRM ، شما از تمام مشتریان خود بازدید کامل دارید. در این سیستم ابزارهای نرم افزاری برای خودکارسازی فرآیند فروش وجود دارد. شما حتی ویژگی هایی برای کمک به مربیگری نمایندگان فروش و بهبود عملکرد آنها دریافت می کنید. ابزارهای بازاریابی سرنخ های جدیدی پیدا می کنند. همچنین  امکان پیش بینی فروش و مشاهده روند فروش را نیز به شما می دهد. Dynamics 365 دارای مجموعه کامل خدمات مشتری و همچنین یک API برای سفارشی سازی است. شما همچنین قابلیت های اضافی مانند مدیریت پروژه و حسابداری دریافت می کنید. 

در سیستم Microsoft Dynamics 365، برنامه های قیمت گذاری متفاوتی وجود دارد. فروش پایه  این CRM از 20 دلار شروع می شود. شما همچنین می توانید بین نصب مبتنی بر ابر یا نصب در محل یکی را انتخاب کنید. 

Microsoft Dynamics 365 برای موارد زیر بهترین گزینه است:

  • تجارت بزرگ

  • شرکت

  • نرم افزار مدیریت تماس

  • مدیریت رهبری

  • هوش تجاری

  • مدیریت پروژه

Zoho CRM (نرم افزاری خوب برای مدیریت مشتریان)

Zoho مجموعه ای از کسب و کار SaaS مبتنی بر ابر است. تعداد زیادی نرم افزار Zoho وجود دارد. می توانید مجموعه ای از آنها را در بسته هایی مانند پلتفرم CRM دریافت کنید.

Zoho CRM عمدتا برای اهداف تجاری استفاده می شود. این نرم افزار به جذب سرنخ ها برای رشد شبکه شما کمک می کند. ابزارهای مدیریت فرصت به سرنخ‌های شما اجازه می‌دهند تا در طول چرخه فروش پیشرفت کنند. شما از یک نمای 360 درجه از اطلاعات مشتری خود و همچنین کانال های ارتباطی مختلف بهره مند می شوید. اعلان‌های بی‌درنگ زمانی اتفاق می‌افتند که مشتریان با کسب و کار شما تعامل دارند. شما تجزیه و تحلیل هایی را در مورد بهترین راه ها و زمان ها برای دستیابی به مشتریان بالقوه دریافت می کنید. همچنین یک دستیار تجاری مجهز به هوش مصنوعی وجود دارد که ابزار چت بات را نیز فعال می کند.مزین عالی سیستم Zoho این است که جدا از فروش، می توانید از آن به عنوان نرم افزار پشتیبانی مشتری استفاده کنید. 

نرم افزار Zoho CRM ، چهار گزینه قیمت گذاری مختلف را ارائه می دهد. گزینه استاندارد برای هر کاربر 12 دلار هزینه دارد. 

Zoho CRM بهترین نرم افزار برای موارد زیر است:

  • کاربران فردی

  • استارت آپ ها

  • کسب و کار کوچک

  • اطلاعات مشتری

  • تجارت الکترونیک

  • اتوماسیون نیروی فروش 

Keap Infusionsoft (ابزار CRM خوب برای بازاریابی و اتوماسیون فروش)

Keap و Infusionsoft دو SaaS سازمانی هستند که به خوبی با هم کار می کنند. Keap کسب و کار شما را رشد می دهد در حالی که،  Infusionsoft نرم افزار همه کاره بازاریابی و فروش است. 

Infusionsoft با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شروع می شود. تمام فعالیت ها را ثبت و پیگیری ها را به شما یادآوری می کند. شما می توانید Gmail یا Outlook خود را به آن پیوند دهید زیرا در این نرم افزار قالب های ایمیل مارکتینگ خوبی وجود دارد. همچنین می توانید کمپین های ایمیل شخصی سازی شده را خودکار کنید. در سیستم Keap Infusionsoft، داشبورد مدیریت سرنخ قابل تنظیم و بسیار بصری است. می‌توانید از این ویژگی ایمیل مارکتینگ استفاده کنید و مطمئن شوید که تیم فروش به خوبی می تواند باعث افزایش تجربه  و رضایت مندی مشتریان شود. 

Keap Infusionsoft ، حدود 129 دلار قیمت دارد. Keap Infusionsoft به عنوان بهترین گزینه برای فعالیت های زیر معرفی می شود:

  • استارت آپ ها

  • کار و کسب های خرد

  • تجارت بزرگ

  • مدیریت فروش

  • بازاریابی ایمیلی

منظور از نگهداری CRM چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیاز به نگهداری دارد. این به معنای پاک کردن داده های شما است. برخی از CRM ها می توانند مشتریان یا وظایف را حذف کنند و اطلاعات از دست رفته را برجسته کنند. تعمیر و نگهداری CRM همچنین می تواند فرصت های موجود در خط لوله شما را تریاژ کند. این به شما این امکان را می دهد که معاملات بزرگ یا سرنخ هایی را با شانس بالایی برای تبدیل در اولویت قرار دهید.

بنابراین بهترین نرم افزار CRM برای شما کدام است؟

با توجه به قدرت و میزان رضایتمندی مدیران شرکت ها، HubSpot جایگاه اول را به خود اختصاص داده است، در حالی که نرم افزارهای SalesForce و Pipedrive نیز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند. برای شرکت‌های بزرگ‌تر با نیازهای پیچیده‌تر و بودجه‌های بزرگ‌تر، Microsoft Dynamics 365 را بررسی کنید. 

در هر یک از این شش نرم افزار CRM نقاط قوتی  وجود دارد و بدون شک همه آنها به مراتب برتر از صفحات گسترده ساده اما درهم و برهم هستند، که کمبود ابزار آنها را در درازمدت وقت گیرتر می کند. ما امیدواریم که حداقل یکی از این پیشنهادات برتر CRM هنگام خواندن این مقاله  مورد توجه شما قرار گرفته باشد. بنابراین با توجه به کسب و کار و اهداف خود، نرم افزار مناسب را انتخاب و روابط با مشتریانتان را مانند یک رئیس حرفه ای مدیریت کنید!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد